A kávézás élményén túl Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre.

Minden érzékszervre ható, interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-jába: a márka üzletében ugyanis júliustól számos innovatív elem teszi még felejthetetlenebbé a vásárlást.

Több mint harminc évvel ezelőtt egy innovatív ötlettel kezdődött a Nespresso története: a tökéletes espresso kávé élményét bárki otthonában is élvezhesse, szakemberek közreműködése és speciális felszerelések nélkül.

A Nespresso által megalkotott kapszulás rendszer átformálta a kávézási szokásainkat, és a cég azóta is számos innovatív megoldást vezetett be annak érdekében, hogy az otthoni kávézás élménye tökéletes lehessen.

A kiemelkedő vásárlói élmény megteremtése volt a cél akkor is, amikor a Nespresso bemutatta új, élményközpontú, innovatív és interaktív Boutique-koncepcióját, mely most Budapestre, az ikonikus Andrássy úti Boutique-ba is megérkezett. Budapest legszebb sugárútján, az Operával szemben 2006-ban nyitott meg az első Nespresso Boutique. A márka exkluzív bemutató üzletében történő vásárlás mindig is különleges volt a Nespresso vásárlói számára, akik ez év júliusától minden érzékszervre ható élményekkel gazdagodhatnak, ha ellátogatnak a márka központi üzletébe.

Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használt kapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.

Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös designdíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studio építészeti és designiroda alkotta meg.

A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.


Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.



Kapcsolódó cikkek

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Az építészként végzett új tulajdonos nulla energiaigényű szállodát varázsolna belőle. 

Best of magyar épületek 2019

Best of magyar épületek 2019

Hazai fejlesztések szempontjából idén sem unatkoztunk. 

Brexit bunkert építettek egy londoni ház kertjében

Brexit bunkert építettek egy londoni ház kertjében

A tulaj beleunt a Brexit körüli felhajtásba, építtetett magának egy elvonulási helyet.

Hirdetés