A StyleCommunication elindította az ország első környezettudatos dizájn webshopját, és egyben ügynökségének első saját brandjét: a Kitchy Designt.

Volt egyszer egy kicsi, ám dizájnban annál erősebb magyar brandügynökség, a StyleCommunication. Az ügyfelei olyan sikeres cégek, márkák, start-up vállalkozások, társadalmi mozgalmak, amely célul tűzték ki maguk elé, hogy jobb hellyé teszik ezt a világot. Tisztábbá, egészségesebbé, boldogabbá – legalább egy kicsit. Nem csoda, hogy a cégtulajdonos, Buza Kriszta arra ébredt egy reggel, hogy elindítja az ország első környezettudatos dizájn webshopját, és egyben ügynökségének első saját brandjét: a Kitchy Designt.

A Kitchy Design egy kicsi világ. Termékek, gondolatok, emberek, mozgalmak, lehetséges találkozási terepe. Ahol nemcsak beszélünk arról, hogyan tegyük egészségesebbé környezetünket és saját szervezetünket, hogyan termeljünk egyre kevesebb szemetet, hanem teszünk is érte, mégpedig úgy, hogy megváltoztatjuk fogyasztási szokásainkat. Legalább egy kicsit.

És hogy mindez miben ölt testet? Egyelőre elsősorban a gasztro területhez kapcsolódó, izgalmasan formatervezett minőségi tárgyakban, amelyekre a Kitchy Design weboldalán szavazhatnak az érdeklődők. A szavazás végén a 15 legtöbb szavazatot elnyerő tárgy kerül a webshop aktuális kínálatába. Az induló kollekcióban találhatunk turmixpoharakat, hordozható és könnyen mosható palackokat, szörpcsapokat, többször használható üveg szívószálakat, illetve 100%-ig természetes lenből illetve fából készült konyhai eszközöket.

A későbbeikben a Kitchy Design rendszeresen jelentkezik majd tematikus és évszakokhoz kapcsolódó kollekciókkal, amelyek végső termékeit szintén a közönségszavazatok fogják eldönteni. A cél, hogy élő kapcsolat legyen a Kitchy és vásárlói között, akiket nemcsak az újdonságok varázsa, hanem a közös gondolkodás és a közös problémamegoldás is a Kitchyhez köt.

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Nemzetközi díjat nyert a Régészeti Látogatóközpont logója

Nemzetközi díjat nyert a Régészeti Látogatóközpont logója

A logó a Magyar Nemzeti Múzeum részére készült.

Műtárgyat karácsonyra!

Műtárgyat karácsonyra!

Online karácsonyi Aukció a BÁV-nál.

Market 6.0 székház, avagy egy építőipari cég tudásának manifesztációja

Market 6.0 székház, avagy egy építőipari cég tudásának manifesztációja

A Market az új székházával mutatja be, hogy mire képes.

Hirdetés