Rakétamászóka, metrómegállók ülőbútorai, és 80-as évek budapesti autótérkép is a kínálatban.

A régi idők játszótereiről ismert cica- és rakétamászóka, az M3-as metrómegállók színes csempéi és ülőbútorai valamint az 1980-as évek budapesti autótérképe is megelevenedik a HYPEANDHYPER egyedi plakátjain. Az izgalmas printeket olyan kreatív városimádók mutatják be, mint Tomcsányi Dóri divattervező, Vincze Miklós újságíró, a népszerű grofjardanhazy Insta-profil szerkesztője, vagy Trellay Levente, a Telep Galéria egyik alapítója.

Tomcsányi Dóri – M3/Színek

A kelet-közép-európai kreatív ökoszisztéma figyelemreméltó tartalmaira fókuszáló HYPEANDHYPER online design magazin és branded content ügynökség új kampányában Budapest kreatív és hiteles alkotóira, a körülöttünk lüktető főváros, a velünk élő történelmi örökség rejtett kincseire irányítja a figyelmet – plakátok formájában. A printek tervezője, Bárdos László, a HYPEANDHYPER alapítója, művészeti vezetője, aki évek óta számtalan izgalmas illusztrációval örvendezteti meg a HYPEANDHYPER közönségét.

„A plakátok eleinte csak illusztrációként szolgáltak egy-egy érdekes cikkhez. A megjelenést követően sok pozitív visszajelzést kaptunk az olvasóktól, akik szinte rögtön azzal a kérdéssel fordultak hozzám, hogy hol tudják megvenni az adott plakátot. Akkor ezt az igényt még nem tudtuk kielégíteni, de a HYPE STORE elindításával most már nincsen akadálya annak, hogy bárki beszerezhesse a neki tetsző példányt” – meséli a grafikus.

A most induló kampány részeként a HYPE-plakátokat bemutató nagykövetekkel is megismerkedhet a közönség. „Imádjuk Budapestet, s benne a kreatív alkotókat, akik menővé és szerethetővé teszik a fővárost. Kezdettől fogva tudtuk: olyan arcokat szeretnénk viszontlátni a kampányfotókon, akik maguk is hitelesek és szerethetőek, és legalább annyira odavannak ezért az urbánus, sokrétű miliőért, mint mi magunk” – mondja Mayer Kitti projektvezető, a HYPEANDHYPER szerkesztőségének tagja. A felkért nagykövetek között találjuk Bagi Lászlót, a Forbes magazin újságíróját, a Nikon One néven ismert egykori graffiti művészt, Brunszkó László illusztrátort, Schwertner Jankát a városi babáknak tervező Pici and the city designmárka alapítóját, Vincze Miklós újságírót, a grofjardanhazy Instagram-oldal szerkesztőjét, Tomcsányi Dórit, a TOMCSANYI brand tervezőjét és a számtalan hazai kreatív projektben utazó Trellay Leventét, a Telep Galéria alapítóját is. Ők hatan egy-egy választott plakátot mutatnak be Budapest utcáin: Tomcsányi Dóri például a Semmelweis Klinikák metróállomás közelében pózol az M3-as metró plakátjával, Trellay Leventét és a „Magyar kemping” nyomatot pedig ugyancsak autentikus helyszínen, a zugligeti Niche Camping idilli környezetében láthatjuk.

Trellay Levente - Magyar kempingVincze Miklós – Budapest autótérkép

Bagi László számára nem is volt kérdés, melyik HYPE-plakátot választja majd a sok közül: „Annak ellenére van sok emlékem a Wichmannról, hogy nem tartozott kifejezetten a törzshelyeim közé. A némileg eufemisztikus söröző elnevezés egy vérbeli kocsmát takart, amely legendává vált, akárcsak az alapítója.

A kissé rejtélyes hangulatot árasztó, sárga katedrálüvegek mögött egy tér- és időzavarba került zárvány működött, szűnni nem akaró sörszaggal, kvízestet tartó bölcsészekkel, rántotthúsos szendviccsel kísért baráti sörözéssel.”

A nagykövetek által választott plakátokon túl további izgalmas nyomatok is várják a HYPE STORE látogatóit: a kultikus Wichmann kocsma mellett olyan megkerülhetetlen fővárosi témák is megelevenednek rajtuk, mint az idén 71. születésnapját ünneplő Kelenföldi buszgarázs, vagy a 2013-as dunai árvíz, de láthatjuk például a címlapsztárként pózoló 1848/49-es forradalom és szabadságharc hőseit, a „Csapataink harcban állnak” plakáton pedig az 1956-os események kerülnek új, vizuális megvilágításba.

Nagykövetek és plakátok:
Bagi László – Wichmann kocsma
Brunszkó László – Vaddisznók
Schwertner Janka – Így játszottunk mi
Tomcsányi Dóri – M3/Színek
Trellay Levente – Magyar kemping
Vincze Miklós – Budapest autótérkép

A kiemelt plakátok és további egyedi printek a HYPE STORE-ban érhetők el.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Így még sosem láttad a Pilvax kávéházat

Így még sosem láttad a Pilvax kávéházat

3D-modellezéssel rekonstruálta a belső teret a Hypeandhyper.

Plakátaukció valódi ritkaságokkal

Plakátaukció valódi ritkaságokkal

Filmes, zenei, kiállítási, propaganda- és reklámplakátokra is licitálhatsz a Falra fel! Plakátaukció 4.0-n.

Még két hétig látogathatod az ARC kiállítást

Még két hétig látogathatod az ARC kiállítást

A legnépszerűbb hazai köztéri kiállításon a kreativitás mint az utolsó reménysugarak egyike tűnik fel.

Hirdetés