Korszerűsítik és kívül-belül frissítik a 46 700 négyzetméteres belbudai bevásárlóközpontot.

A múlt héten tette közzé a Multi Hungary a Buda központjában található Allee bevásárlóközpont tulajdonosának átfogó felújítási terveit. A Multi a 46 700 négyzetméteres bevásárlóközpont korszerűsítésével és felújításával még kedvezőbb bérlői összetételt teremt, és szebbé teszi a belső és külső kialakítást, valamint bővíti szolgáltatásai körét. A kivitelezés 2020 harmadik negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban be is fejeződik a munkálatok jelentős része. 

Az Allee Bevásárlóközpont több mind 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, és számos étteremnek, irodáknak, és egy fitneszteremnek, valamit a parkolóban 1200 autónak biztosít helyet. A multifunkcionális komplexum évente több mint 18 millió látogatót vonz, ezzel Budapest egyik legkedveltebb bevásárlóhelye. A felújítás célja az Allee vezető pozíciójának biztosítása az egyre növekvő versenyben a budapesti piacon.

Tervezés és külső megjelenés

Az elmúlt évek során a Multi új marketingstratégiát alakított ki, és keményen dolgozott a bevásárlóközpont újrapozícionálásán olyan új inspiráló márkák bevonzásával, mint a Reserved, a Lindt, a CK Jeans, a Sloggi, az Inglot és a Tissot mono üzletei. A felújítás növeli a vásárlás élményét és újradefiniálja a központ találkozóhelyként betöltött szerepét a magyar fővárosban. A koncepciót a Multi saját építészcsapata, a TT Design alkotta meg, míg az építési terveket az épület eredeti tervezője, a Finta Stúdió készíti.

Az Allee bejárata a Fehérvári út felől

Az új design modernebbé teszi az Allee-t, valamint nyugodt, kellemes hangulatú helyet biztosít a látogatók számára. A projekt megvalósítása jelentős befektetéssel valósul meg.

Attraktív közösségi tér és sokszínű ételudvar

Noha az Allee csupán tíz éve nyitott meg, az, hogy máris felújítják, jól mutatja a tulajdonos elkötelezettségét a fogyasztói elvárásokkal való lépéstartásra. A nyilvános területekre különböző designelemek kerülnek, vonzó közösségi teret alakítva ki. A projekt kulcseleme az ételudvar felújítása, amely friss, új megjelenést és modern környezetet biztosít majd a vásárlók számára. Magas minőségű ülőhelyek és kiegészítő szolgáltatások teszik kellemesebbé a bevásárlóközpontban való tartózkodást.

Teraszok és pavilonok 

A tervek szerint a komplexum külső megjelenését is modernizálják, élénkebbé és még vonzóbbá teszik. A projekt során kávézóknak, éttermeknek, teraszoknak és pavilonoknak is helyet alakítanak ki. A közösségi erőforrásként szolgáló játszótér szintén megújul. A Multi nagy gonddal szervezi meg a munkálatokat, hogy a lehető legkisebb kényelmetlenséget okozza a vásárlóknak és a bérlőknek. Amikor 2020 végére a munkálatok befejeződnek, a bevásárlóközpont mind a látogatói, mind pedig a kereskedői számára kiemelkedő színvonalú vásárlási élményt fog nyújtani.

Az Allee egyik belső közösségi tere

A Multi érték-vezérelt hozzáállása

A Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését. „A felújítás tükrözi a Multi multidiszciplináris projekt-megközelítését.

Komplett szolgáltatáscsomagot kínál – beleértve az építészeti tervezést, a felújítást, a bérleti és központi menedzsmentet –, ezzel is kifejezve, hogy ez az egyik legteljesebb körű szolgáltatást nyújtó kereskedelmi vagyonkezelő Európában.

A kereskedelmi ingatlaneszközök folyamatos kritikai elemzése, újraértelmezése és megújítása garantálja a jövőbeni értékteremtést” – hangsúlyozta Rüdiger Dany, a Multi Corporation üzemeltetési igazgatója.

A Multiról

A Multi Corporation vezető páneurópai szolgáltató integrált platform kereskedelmi ingatlaneszközök számára, jelenleg körülbelül 110 kereskedelmi egységet menedzsel Európában és Törökországban. A szolgáltatások teljes spektrumát nyújtja, ideértve a vagyonkezelést, bevásárlóközpont-üzemeltetést, átalakítást és felújítást, bérbeadást és a jogi tanácsadást. Széles körű pénzügyi, kereskedelmi és műszaki szakértelmük lehetővé tette, hogy az elmúlt pár évben az iparágon belül kiemelkedővé váljon a kihasználtságot, nettó bérleti bevételt és a legkorszerűbb bevásárlóközpont-marketinget tekintve. A Multi 14 országban, Hollandiában, Belgiumban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Lettországban, Lengyelországban, Portugáliában, Szlovákiában, Spanyolországban, Ukrajnában, az Egyesült Királyságban és Törökországban van aktívan jelen.

Forrás: Közlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan lehet élhetővé tenni egy háborús várost?

Hogyan lehet élhetővé tenni egy háborús várost?

Egy libanoni-lengyel testvérpár közösségi tereket alakított ki katonai barikádokból Bejrútban.

Egy befalazott szecessziós szobát élesztett újra a Beefbar

Egy befalazott szecessziós szobát élesztett újra a Beefbar

Befalazták, hogy a nácik ne tudják lerombolni, de most újra megelevenedik az Art Nouveau.

Pöttöm macaron szentély

Pöttöm macaron szentély

A macaronok Picassójától tanult cukrász új üzletét a Delta Light Metronome lámpái világítják be.

Hirdetés