Minőségi borokat és helyi ételspecialitásokat kínál a Winestone étterem.

Megnyílt a második magyarországi – a nagyobbik – Winestone étterem a Mercure Korona szállodában, a Kálvin téren. A szállodacsoport saját étteremkoncepciója még 2013-ban alakult ki Lengyelországban, középpontjában a helyi bor- és ételkülönlegességek állnak. A Winestone nem csak a hotel vendégeire számít: az utcára is nyitott, duplateraszos étteremben bárki egyszerűen, elérhető áron, a város szívében juthat autentikus és egyedülálló gasztroélményhez.

A kínálat két fontos elemből épül fel: az egyik a kitűnő minőségű magyar és külföldi borválogatás, a másik pedig a helyi ételspecialitások innovatív bemutatása, amelyeket attraktívan – például egyes fogásokat fekete kőpala táblán – tálalnak; innen ered a névben szereplő stone is.

Jelenleg összesen 11 ország 31 féle borát kóstolhatjuk meg, a kínálat 80 százalékban magyar borokból áll, amelyek tematikus felsorolásban jelennek meg a borlapon. Így választhatunk „könnyű és friss”, „gyümölcsös és ízletes”, „harmonikus és elegáns”, „testes és aromás” tételeket, valamint pezsgőket és champagne-t.

A Winestone négyfajta saját márkás bort is kínál – Irsai, Sauvignon Blanc, Rosé és Pinot Noir –, amelyeket a Haraszthy pincészet külön az étteremnek palackoz. A vendégek az à la carte borkínálatot a borfalon, illetve közvetlenül a bárpult elején elhelyezett borhűtőkben tekinthetik át. A Winestone Korona modern designját új színek – a zöld és a réz árnyalatai – díszítik.

A borbár nem csak a borra fókuszál, hanem az ételekhez való kapcsolódás is nagy hangsúlyt kap: minden ételhez párosítanak és javasolnak borokat. Az ételek és a borok mögé is egy-egy érdekes történetet építettek fel a felszolgálók bevonásával, így növelve a személyes interakciót.

Az étteremnek két fedett terasza is van, a nyugodtabb Kecskeméti utca, illetve a forgalmasabb Kiskörút felé. A Winestone része a bejáratnál elhelyezett, az utcáról is jól megközelíthető borbolt, ahol számos hazai és nemzetközi borkülönlegességet vásárolhatnak meg a betérők – egyúttal a Winestone-ban kóstolt összes bor kérhető palackkal, elvitelre is.

Autentikus élmények

A Mercure hálózat a világ vezető szállodaüzemeltetőjeként több, mint 92 országban 3600 szállodával, 460 000 szobával és 170 000 elkötelezett munkavállalóval jelen lévő AccorHotels nem sztenderdizált, középkategóriás márkája. Az egymástól eltérő, erős helyi kötődéssel rendelkező Mercure szállodákat a közös minőségi szolgáltatások alapján üzemeltetik a szakemberek. Mindegy, hogy a világ nagyvárosainak központjában, a tengerparton, vagy a hegyekben találhatóak, minden egyes szálloda autentikus élményt nyújt mind a magán, mind az üzleti célból utazók számára. A Mercure hálózata 747 szállodából áll 55 országban világszerte, melyek mindegyike valódi alternatívát biztosít a sztenderdizált és független szállodák körében, ötvözve a nemzetközi szintű szakmai jártasságot a digitális szakértelemmel.

(sajtóközlemény)




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Jó ütemben halad a Corvin megfiatalítása

Jó ütemben halad a Corvin megfiatalítása

A Corvinban minden szinten, szinte minden volt és úgy tűnik lesz is.

Budapesten várható a legnagyobb hotelpiaci fellendülés

Budapesten várható a legnagyobb hotelpiaci fellendülés

A CBRE előrejelzése szerint a turisztikai szegmens indulhat újra elsőként.

Már a 22. emeletnél jár a MOL Campus

Már a 22. emeletnél jár a MOL Campus

Az épület elérte a 35 százalékos készültségi szintet.

Hirdetés