A COS legújabb, 2016-os őszi-téli kampányát Norfolkban, az Egyesült Királyságban kapta lencsevégre Karim Sadli fotográfus. 

A COS legújabb, 2016-os őszi-téli kampányát Norfolkban, az Egyesült Királyságban kapta lencsevégre Karim Sadli fotográfus. A tematika, az új kollekció hívószava ez alkalommal a ‘New Nature’, amely inspirációját leginkább a természetből valamint a kultúrális és technológiai innovációk minket körülölelő ökoszisztémájából nyerte.

Óriási örömünkre szolgál, hogy megoszthatjuk Veled a nagyszerű hírt, amely szerint a szezon kampányképein a hazai divatvilág egyik legismertebb arca, Axente Vanessa köszön vissza ránk. Az egyik leghíresebb magyar topmodell partnere a fotókon nem más, mint Mathias Lauridsen. 

A kollekció darabjai ebben a szezonban ötvözik a COS-ra jellemző, ám ebben a szezonban újragondolt funkcionalitást a mindennapi dekadenciával. Az őszi-téli paletta Lynette Yiadom Boakye festményei nyomán leginkább sötét navy, élénk kék, burgundi valamint sötét zöld színekből tevődnek össze. 

forrás: sajtóközlemény

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Divatmárka és várostervező stúdió közös installációja Milánóban

Divatmárka és várostervező stúdió közös installációja Milánóban

A londoni COS a ecoLogicStudióval közös látványos kollaborációjával tér vissza a milánói designhétre. 

Megrázó kisfilmet készített az IKEA a családon belüli erőszakról

Megrázó kisfilmet készített az IKEA a családon belüli erőszakról

AZ IKEA a Nők A Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesülettel (NANE) közös kampányának keretében.

Betonból készít villanykapcsolókat egy magyar startup

Betonból készít villanykapcsolókat egy magyar startup

Egy kampány keretében most 300 lelkes jelentkezőt keresnek, akik megrendelik a termékeket.

Hirdetés