Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Értéket ment és munkahelyeket teremt a Népi Építészeti Program

Értéket ment és munkahelyeket teremt a Népi Építészeti Program

A megmentendő, kiemelt értékek közé tartoznak a tájházak is.

New Yorkban 160 kilométernyi utat engednek át a gyalogosoknak

New Yorkban 160 kilométernyi utat engednek át a gyalogosoknak

És új kerékpársávokat festenek fel.

Hirdetés