A nemzetközi divatheteket megelőzve mutatják be a magyar tervezők legújabb kollekcióikat január 31. és február 6. között Budapesten, több helyszínen.

A Magyar Divat & Design Ügynökség idén egy igazán exkluzív élménnyel készül, a BCEFW Pre-Fall Collection során még a nemzetközi divathetek előtt mutatja be több mint 30 magyar és régiós tervező legújabb kollekciójának limitált válogatását a nemzetközi nagykereskedők és az érdeklődő nagyközönség előtt. A bemutatók mellett Budapest különböző pontjain számos side event is várja az érdeklődőket, valamint egy virtuális üzlet, ahol online szerezhetők be a kortárs tervezők szezonális darabjai az esemény ideje alatt.
 


A Magyar Divat & Design Ügynökség évente kétszer rendezi meg a közép-európai régió egyik legmeghatározóbb divateseményét, a Budapest Central European Fashion Week-et, melyre idén először a divathét szezon előtt, 2022. január 31. és február 6. között kerül sor. A BCEFW összesen 33 divatmárkának nyújt bemutatkozási lehetőséget a hazai és nemzetközi viszonteladók, a szakma és a sajtó képviselői, valamint az érdeklődők előtt.

„Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Week-et közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg annak érdekében, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük. A BCEFW Pre-Fall Collection korai időpontjának köszönhetően a nemzetközi viszonteladók és forgalmazók még a szezon elején megismerhetik az új kollekciók meghatározó darabjait, így fokozottan érvényesülhet az értékesítésösztönző célkitűzésünk, hiszen ebben az időszakban a költségvetésük jelentős része még nincs lekötve. Az őszi BCEFW során összesen 4000 vendég érkezett többek között Európából, Közel-Keletről és Amerikából, akikkel a tervezők személyesen is találkozhattak. Idén hasonlóan sokszínű vendégkört várunk a rendezvényre, ami kivételes alkalom a márkák számára, hogy határokon átívelő népszerűségre tegyenek szert és bővítsék nagykereskedelmi lehetőségeiket” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója.


Ezekben a napokban Budapest igazi divatvárossá változik. A Magyarországra látogató nemzetközi szakmabeliek, viszonteladók és sajtómunkatársak a legújabb kollekciók mellett megismerhetik hazánk két jelentős turisztikai vonzerővel bíró épületét is, továbbá a kiegészítő programoknak köszönhetően Budapest belvárosát, amely egy teljes héten keresztül kínál közel 20 divattematikájú programot.

A 2022/23-as őszi téli kollekciókat felvonultató catwalk show-k pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban tekinthetők meg. A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szettet láthatunk, továbbá a szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a diverzitásra és a pozitív testkép hangsúlyozására. A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként 5, míg a Szépművészeti Múzeumban 7 hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek. A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook-oldalán, illetve TikTok csatornáján.
 


Az Ügynökség a Metaverzum digitális világában egy virtuálisan felépített üzlettel is további vásárlási élményt kínál, melybe belépve képet kaphat a vásárló a magyar kortárs darabokról, amik egy kattintással közvetlenül elérhetőek és meg is vásárolhatóak a Budapest Select Concept Store oldalán.

Az Ügynökség a tavalyi évhez hasonlóan, idén is az Ökumenikus Segélyszervezet számára ajánlja fel a jegyértékesítésből befolyó összeget, mellyel a segélyszervezet éves munkájához járul hozzá, hogy minél több rászorulónak tudjon ételt, otthont, esélyt biztosítani. A tavaly októberi bevételek alapján a felajánlás 2 millió forint volt.
 

A Magyar Divat & Design Ügynökség azon dolgozik mind a kommunikációját, mind a hazai rendezvényeit figyelembe véve, hogy a tudatosság jegyében válasszanak a fogyasztók hazai tervezői darabokat. A fenntarthatóság megjelenik többet között a BCEFW programjában, ahol egyre több divatmárka alkalmaz zero waste, patchwork és egyéb környezettudatos módszereket az etikus működés érdekében.

 

Bővebb információ a programokról a BCEFW weboldalán érhető el.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Funkcionalitás és esztétika kiváló ötvözése

Funkcionalitás és esztétika kiváló ötvözése

Elkészültek az MDDÜ által indított első design LAB program párosainak szériaérett alkotásai.

Kilenc magyar márka a Milano Fashion Weeken

Kilenc magyar márka a Milano Fashion Weeken

Őszi-téli kollekciókat mutatnak be.

Támogatás-bombával hatástalanították a koronavírust a kreatíviparban

Támogatás-bombával hatástalanították a koronavírust a kreatíviparban

Az átalakuló gazdaság és a szektor visszajelzései alapozták meg a Magyar Divat & Design Ügynökség 2020-as projektjeit

Hirdetés