Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Once appon a time címen fut az Argentínában született, Barcelonában élő designer Luli Kibudi hobbi-projektje, amelyben mai, elsősorban techcégek logóit helyezi gyermekkorunk jól ismert díszletei közé. (Főleg ha a 80-as években, 90-esek elején nőttél fel).

A marketingben és a reklámiparban aktív grafikus Buenos Airesben nőtt fel, és bár vannak kétségeink, hogy ott látott-e Junoszty tévét gyerekkorában, a mostani sorozatában valami egészen hasonlót tervezett – YouTube logóval.

Elég sok mai logót feldolgozott ahhoz, hogy mindenki találjon kedvére valót köztük, akár többet is. Mi most csak egy ízelítőt közlük, ha mindent végiglapoznád, Luli Behance-oldalára érdemes ellátogatnod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Művészi grafitik varázsolják szabadtéri múzeummá Mannheimet

Művészi grafitik varázsolják szabadtéri múzeummá Mannheimet

Újraértelmezett művek és épületek díszítik a német várost, köztük az ország legnagyobb grafitije. 

Illusztrált építészeti szótár segít a szakszavak megértésében

Illusztrált építészeti szótár segít a szakszavak megértésében

Gyönyörű grafikákon jelennek meg az építészeti alapfogalmak. 

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

Nemzetközi designerek egy csoportja megtervezte a legmenőbb cégek logóit Bauhaus-stílusban, így tisztelegve a nagyhatású intézmény előtt annak századik évfordulója alkalmából.

Hirdetés