Szállodasztorik néven indít sorozatot a Danubius Hotels.

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismertet. A cél a szállodák sokszínű történetének bemutatása, a helyi különlegességek, értékek megismertetése a belföldi utazóközönséggel.

Danubius Hotels Rába, Győr

A Szállodasztorik című sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A belső kommunikációs tartalmakkal a Danubius munkatársi közösségét erősíti, segíti át a nehéz hónapokon, felidézve a közös emlékeket, a különleges történeteket. A kampánnyal a munkatársak, vendégek, követők figyelme egyaránt egy-egy szállodára irányul: figyelemfelkeltő posztokkal, történetek megosztásával, játékokkal, egyéb aktivitásokkal teszik mozgalmassá a sorozatot. 

A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Azonban nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó Danubius munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által vállnak a Danubius szállodák igazán élővé.

A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását. Aktuális jelenlegi adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, aktuális ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után, minél személyre szabottabban tudjanak választani. A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, melyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ.

Maixner Mihály, az első szállodaigazgatóEgy lap a vendégkönyvből

A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségi média oldalain teszik közzé.

Royal Szálloda, Győr

„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk indításának.

A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a ’kanapé-utazás’. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történetet, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső mind a külső kommunikációban. A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat – melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat, kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta el Gál Judit, a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Hogy nyaralunk idén?

Hogy nyaralunk idén?

 A Danubius Hotels és az Opinio piackutatása szerint az ár mellett a vendégszeretet is fontos.

Az „Ahsztória” sztori

Az „Ahsztória” sztori

Hotelbejárással is ünnepel az 50 éves Danubius Hotels.

Búcsú a Gellérttől

Búcsú a Gellérttől

A Danubius Hotels különleges kampánnyal búcsúzik a szállodától a 6 hetes Gellért Grand Finale keretében.

Hirdetés